پروژه های ملی فرهنگی در همدان پیگیری و اجرا می شود

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مراسم آیین گشایش موزه صنعت چاپ استان همدان با اشاره به تاریخ سه و هزار سیصد ساله استان همدان بیان کرد: فرهیختگان استان همدان در تمامی زمینه حضوری موثر و مهم در فرهنگ و تاریخ این کشور دارند.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس و تاریخ گذشته و عرصه‌های علمی، بزرگانی تاثیر گذار از این استان رشد کرده و در سطح کشور تاثیر گذار بوده اند، افزود: ایجاد نماد فرهنگی ملی در استان همدان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت چاپ باید به شایستگی نقش خود را در فرآیند توسعه کلان شهر همدان ایفا کند، تاکید کرد: لزوم توجه به صنعت چاپ در استان همدان و ایجاد قطب صنعت چاپ به مرکزیت استان همدان باید مورد توجه قرار گیرد و با تمام توان به سمت این مسیر حرکت کنیم که کاملا شدنی و محقق است.

حاجی بابایی ادامه داد: ایجاد پردیش سینمای استان، موزه منطقه‌ای همدان، تالار بزرگ شهر همدان و موزه هنر‌های معاصر استان از جمله اقدامات اولیه انجام شده در این زمینه است.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *