۱۵۰۰ اسکیت‌باز در استان همدان فعال هستند

به گزارش غرب ایران ، مهدی مجیدی رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به رشد آمار اسکیت‌بازان استان همدان اظهار داشت: آمار ورزشکاران سازمان‌یافته هیئت اسکیت استان همدان در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته بیش از ۶۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تمامی شهرستان‌های استان همدان در این رشته فعال هستند و علاقه‌مندان به رشته اسکیت می‌توانند زیر نظر مربیان مجرب این هیئت فعالیت کنند.

مجیدی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و ۵۰۰ اسکیت‌باز در استان همدان فعال هستند، اضافه کرد: علاقه‌مندان به رشته اسکیت می‌توانند زیر نظر مربیان مجرب این هیئت فعالیت کنند.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های هیئت اسکیت استان همدان گفت: شهر همدان دارای خانه تخصصی اسکیت است و سالن اسکیت نیز به کف‌پوش استاندارد مجهز شده و این درحال است که در ایران تنها استان‌های تهران، مشهد و تبریز از این ویژگی برخوردار هستند.

مجیدی خاطرنشان کرد: پیست اسکیت مجموعه تفریحی عباس‌آباد همدان را نیز امسال تحویل گرفتیم و علاوه بر آن در شهربازی و دانشگاه بوعلی سینا نیز پیست فعال داریم.

وی با بیان اینکه متأسفانه در شهرستان‌ها ازنظر پیست وضعیت خوبی نداریم اما امیدواریم با حمایت رئیس ادارات ورزش شهرستان‌های استان بتوانیم پیست‌ها را فعال کنیم به وضعیت مربی در استان همدان اشاره کرد و بیان کرد: خوشبختانه با برگزاری دوره‌های مختلف مربیگری در حال حاضر در استان همدان هیچ‌گونه مشکلی ازنظر مربی اسکیت نداریم.

رئیس هیئت اسکیت استان همدان عنوان کرد: برخی مربیان اسکیت همدان مدرس فدراسیون هستند و از مربیان خوب کشور محسوب می‌شوند.

مجیدی با انتقاد از برگزاری کلاس‌های غیرقانونی اسکیت در همدان گفت: متأسفانه این کلاس‌ها مانند قارچ در سطح شهر همدان و استان در حال رشد هستند و هیچ مجوزی از دستگاه ورزش و هیئت اسکیت استان همدان ندارند.

وی یادآور شد: امیدواریم سال ۹۸ بازرسی اداره کل نسبت به پلمب این کلاس‌ها و برخورد قانونی با آن‌ها وارد عمل شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

توزیع میوه شب عید همدان آغاز شد

غرب ایران- مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: ۶۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در این استان تامین شده و از صبح امروز (شنبه) ۲۶ اسفند توزیع آن شروع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *