اهدای مجموعه نفیس ۶۵۰ جلدی از کتاب‌های منتخب به شهرداری

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: این کتاب‌ها در راستای همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی و به منظور ترویج فرهنگ کتاب خوانی اهدا شده است.

میثاق گودرزی افزود: همکاری خوبی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی به خصوص در بخش‌های تاریخ پژوهی، برگزاری نمایشگاه‌های اسنادی و مناسبتی و برگزاری وبینار‌های علمی و آموزشی بین این مدیریت و شهرداری همدان وجود دارد که امیدواریم مثمر ثمر بوده و تاثیر مثبتی بر ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه داشته باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه تخصصی و حمایتی کتابخانه ملی ایران و استقرار مدیریت غرب کشور این سازمان در استان همدان، در یک سال گذشته بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی روستایی و شهری به خصوص در مناطق محروم اهدا شده است.
مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: سیاست «اهدا کتاب اهدا دانایی» با شعار «کتاب در حرکت» یک مسیر فرهنگی است که سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران سعی در تقویت بنیه عقلانی جامعه و ارتقا خرد جمعی دارد.
گودرزی تصریح کرد: در جهان امروز نقش و نیروی اجتماعی فرهنگ به مراتب افزون‌تر شده است، بنابراین ضرورت هماهنگی و همسویی دستگاه‌های فرهنگی و برنامه ریزان استان با نیاز‌های فرهنگی جامعه بیش از پیش احساس می‌شود.
وی تاکید کرد: امیدواریم این تعامل دو سویه نقش فزاینده‌ای در ارتقای سطح فرهنگی جامعه داشته باشد.
انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *