حضور ۳ کشتی‌گیر همدانی در اردوی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ حمیدرضا یاری اظهار کرد: در حال حاضر سه کشتی‌گیر از استان همدان در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، حضور دارند.

یاری تصریح کرد: هادی وفایی پور در وزن ۸۶ کیلوگرم، مهدی حاجیلوئیان در وزن ۹۲ کیلوگرم و دانیال شریعتی نیا در وزن ۹۷ کیلوگرم سه کشتی گیر همدانی حاضر در این اردو هستند.

وی در رابطه با خروجی جلسه ای که هیئت کشتی استان با اعضای شورای شهر داشتند، توضیح داد: در این جلسه تأکید شد که کشتی ورزش اول استان است و ما نیازمند حمایت اعضای شورای شهر، هستیم.

رئیس هیئت کشتی استان همدان مطرح کرد: در این جلسه از اعضای شورای شهر درخواست کردیم که ورزشکاران دارای مدال بین‌المللی در تمام رشته ها را استخدام کنند و به صورت شایسته از آن‌ها تقدیر شود.

یاری ادامه داد: درخواست دیگر ما از اعضای شورای شهر این بود که از ما برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد، حمایت مالی صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اعضای شورای شهر نظر مساعدی نسبت به کشتی دارند و امیدواریم مصوبه ای برای حمایت از کشتی استان تصویب کنند.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *