۱۲۶ میلیارد تومان به حساب ۵۰ هزار خانواده واریز شده است

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ مدیرکل کمیته امداد همدان گفت: مستمری پرداختی در راستای رفع بخشی از نیاز‌های اساسی خانواده‌های زیر پوشش پرداخت می‌شود که در سال جاری ۱۲۶ میلیارد تومان به حساب ۵۰ هزار خانواده واریز شده است.

محمدرسول شیخی‌زاده افزود: در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری مانند برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، پرداخت تسهیلات کارگشایی، اخذ رایگان انشعابات آب، گاز و برق به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد همدان تأکید کرد: کمیته امداد یک مکان امدادرسان موقت برای رفع نیاز مددجویان و نیازمندان است که پس از اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به مددجویان و حصول اطمینان از خودکفایی و کسب درآمد و استقلال اقتصادی آن‌ها را از چرخه حمایت خارج می‌کند.

شیخی زاده با بیان اینکه مددجویان زیر پوشش شامل ۵۹ هزار خانوار به چند دسته تقسیم می‌شوند گفت: معیشت‌بگیران، مددجویان تبصره ۱۴ و مددجویان تک‌خدمتی و چندخدمتی از جمله آن‌ها هستند و در این مدت ۵۹ خانوار به علت توانمندسازی از چرخه حمایتی خارج و به همین میزان نیازمندان جدید جایگزین شده‌اند.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

دنیای امروز عصر دانش و گذار به سمت هوش مصنوعی و دنیای پیچیده دیجیتال است

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر لزوم برگزاری ایده بازار در دانشگاه‌ها، گفت: امسال در استان همدان متعهد شده‌ایم برای ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار شغل ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *