استعفای رضا ملک زاده بحران کرونا فروپاشی روانی کادر درمان ابتلا و فوت کادر درمان خستگی کادر درمان تعویق دستمزدهای کادر درمان کادر درمان و کرونا تحریم ایران استعفای معاون وزیر بهداشت وزارت بهداشت بازار سیاه داروهای کروناییº"@Üt­•

پرستاران و پزشکان فعال در بیمارستان مجبور به فعالیت چند برابری توان خود هستند

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ حسن بهرامی افزود: با وجود کمبود نیرو بخشی از پرسنل درمانی این استان نیز به کرونا مبتلا شدند که تعدادی از آن‌ها پس از گذراندن دوران استعلاجی دوباره بر سرکار بازگشتند.

وی تأکید کرد: مرخصی استعلاجی کادر درمان، استراحت به واسطه بارداری و بستری بودن به علت ابتلا به کرونا، سبب کاهش نیرو‌های فعال در معاونت درمان شده است.

بهرامی اضافه کرد: پرستاران و پزشکان فعال در بیمارستان مجبور به فعالیت چند برابر توان و حضور در شیفت‌های مختلف هستند که این وضعیت سبب خستگی کادر درمان شده است.

وی تنها راهکار را استفاده از توان نیرو‌های توانمند و زبده دانست و گفت: اکنون نیروی جدید درمانی برای جایگزینی نیرو‌های فعلی و یا استفاده از آن‌ها به عنوان پشتیبان را نداریم.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تأکید کرد: استفاده از توان افراد غیرحرفه‌ای در بخش درمان، این حوزه را با مشکلات و چالش‌های جدی مواجه می‌کند بنابراین بهره گیری از توان این افراد برای مقابله با اپیدمی کرونا نیز امکان پذیر نیست.

بهرامی از شهروندان خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این مجموعه را در انجام وظایف و مسئولیت‌ها یاری دهند.

وی افزود: به طور حتم با زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور نیافتن در تجمعات و دورهمی‌ها می‌توان آمار ورودی به بیمارستان‌ها را کاهش داده و این مجموعه را در خدمات رسانی بهتر به بیماران کمک کر

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *