پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا در همدان افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ محمد خیراندیش گفت: ساختمان هلال احمر واقع در شهرک شهید مدنی برای تزریق واکسن کرونا آماده سازی می‌شود تا ساکنان این شهرک و مناطق حاشیه‌ای از این پس در این پایگاه نسبت به واکسینه کردن خود اقدام کنند.

 

وی افزود: هم اینک سه پایگاه تجمیعی تزریق واکسیناسیون شامل تالار قرآن در بلوار ارم، مرکز بهورزی در چهار راه خواجه رشید و سالن ۶ هزار نفری شهید سلیمانی فعال هستند و روزانه شمار زیادی از شهروندان با مراجعه به این مراکز نسبت به تزریق واکسن اقدام می‌کنند.

 

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان تصریح کرد: یکی از اولویت‌های حوزه بهداشت و درمان عدالت در دسترسی افراد به خدمات بهداشتی است بر این اساس پایگاه جدید نیز در منطقه شهرک شهید مدنی با توجه به بالا بودن جمعیت این منطقه و دوری آن‌ها نسبت به مراکز پیش بینی شده دایر می‌شود.

 

محمد خیراندیش گفت: تاکنون ۲۷۰ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان همدان تزریق شده است که در دُز نخست به ۱۸۰ هزار نفر و در دُز دوم به ۹۰ هزار نفر واکسن تزریق شد.

 

وی افزود: در دُز نخست ۴۰ درصد و در دُز دوم ۲۰ درصد جمعیت دارای شرایط شهرستان همدان علیه کرونا واکسینه شدند.

 

شایان ذکر است: از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، فامنین در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *