ممنوعیت سگ گردانی در شهر

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛حسین بشری با اشاره به موضوع سگ گردانی در سطح شهر و معابر، افزود: سگ گردانی در پارک ها، معابر بر اساس قانون ممنوع است و روزانه چندین تماس در این زمینه با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ داریم که افراد از این موضوع اعلام شکایت داشته و درخواست برخورد پلیس با سگ گردانی را مطرح می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در قانون اجازه سگ گردانی به کسی داده نشده، تأکید کرد: خانواده‌ها و افراد متدین نیز از این موضوع ناراحت هستند و سگ گردانی را تجاوز به حقوق خود و جامعه می‌دانند، بنابراین پلیس با قدرت با بر هم زنندگان نظم جامعه برخورد خواهد کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان تصریح کرد: نگهداری سگ در خودرو و تردد در معابر عمومی نیز بر اساس قانون راهنمایی و رانندگی تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده به طور حتم از سوی عوامل راهور اعمال قانون خواهد شد.

بشری افزود: در قانون اجازه حیوان‌گردانی داده نشده البته ممکن است فردی در ویلا یا باغ یا مکان‌هایی که برای دیگران ایجاد مزاحمت نمی‌کند، سگ نگهداری کند که این موضوع اشکالی ندارد.

وی در خصوص نحوه برخورد با سگ گردانان گفت: در همدان جرمی در این زمینه ثبت و یا تشکیل پرونده نشده است، البته موارد زیادی بوده که به آن‌ها تذکر داده و تعهد نیز گرفته شده است.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مقابله با پنج آسیب اجتماعی؛ اولویت استانداری کرمانشاه

غرب ایران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: کار در حوزه اجتماعی با دستورالعمل، ابلاغیه و بخشنامه پیش نمی‌رود، نیازمند مشارکت دائمی و موثر سیاسی و اجتماعی مردم استان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *