بهره برداری از طرح اشتغال زایی با تسهیلات بیش از هزار میلیارد تومان در استان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان بر تلاش بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای شناسایی و معرفی طرح‌های قابل توجیه و اشتغالزا در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

ظاهر پورمجاهد با اشاره به اینکه استان همدان در جذب تسهیلات روستایی از استان‌های برتر کشور است افزود: پایان شهریور امسال پایان زمان جذب تسهیلات طرح‌های سال جهش تولید است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای جذب باقیمانده این اعتبارات سریع تر اقدام کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان هم گفت: از ۱۹ هزار و ۸۰۰ شغل هدف گذاری شده برای امسال، تاکنون برای ۵ هزار و ۷۸۸ نفر شغل ایجاد شده است.

توصیفیان با اشاره به اینکه در بخش تسهیلات روستایی ۴ درصد از اعتبارات کل کشور معادل ۴۹۲ میلیارد تومان به استان همدان اختصاص یافته که بالاتر از اعتبار تخصیص یافته است، افزود: برای حفظ ۱۳ هزار و ۷۶۳ شغل آسیب دیده از کرونا هم از سهمیه ۳۹۱ میلیارد تومانی استان ۱۷۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: امسال در بخش مشاغل خانگی به ازای ایجاد هر شغل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.
 انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

تعیین‌تکلیف ۲۹۰ کرسی مجلس دوازدهم + نتایج دور دوم انتخابات

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان‌‌ با حضور پرشور مردم‌ برای تعیین‌تکلیف پارلمان دوازدهم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *