عدالت یکی از مطالبات جدی مردم از دولتمردان نظام اسلامی

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در مراسم بزرگداشت شهدای دولت در جمع کارگزاران دولت در استان و جمعی از نخبگان و فرهیختگان فرهنگی، مذهبی و سیاسی اجتماعی همدان، ابراز امیدواری کرد: امید است دولت سیزدهم با انتخاب مدیران توانمند و کارآمد بتواند در عرصه‌های مختلف موفق عمل کند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که در دولت سیزدهم باید انجام شود، کور کردن و بستن سرچشمه‌های فساد در کشور است، تاکید کرد: عدالت یکی از مطالبات جدی مردم از دولتمردان نظام اسلامی است که بخشی از عدالت با انتخاب مدیران کارآمد محقق می‌شود.

سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان هم با اعلام بهره برداری از ۲۸۷ طرح در حوزه‌های مختلف به ارزش بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت، آن را نتیجه برنامه ریزی و کار و تلاش جهادی و شبانه روزی مدیران اجرایی استان همدان با همراهی و همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دانست.

 

رئییس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی هم رهاورد و نتیجه ۴۲ سال عمر با برکت نظام اسلامی را اجرای طرح‌های بی شمار اقتصادی، عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف کشور و استان با اولویت مناطق کم برخوردار دانست و گفت: همدلی و اتحادی که برای توسعه استان در بین ارکان نظام وجود دارد، ستودنی است و امیدواریم دولت جدید از مشکلات مردم گره‌گشایی کند.

حمیدرضا حاجی بابائی افزود: حق مردم این است که مطالبه‌گر باشند و در مقابلش نیز باید پاسخ مشخص دریافت کنند.

وی تأکید کرد: بیش از ۲۵۰ شبکه فارسی زبان بین‌المللی به شکل شبانه‌روز علیه جمهوری اسلامی فعالیت و به سیاه نمایی اقدامات انجام شده می پردازند.

حاجی بابایی تصریح کرد: همه ما موظف به اطلاع‌رسانی و تبیین اقدامات دولت و نظام به مردم هستیم زیرا که مردم توقع بیان دستاوردها از نظام جمهوری اسلامی را دارند.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مقابله با پنج آسیب اجتماعی؛ اولویت استانداری کرمانشاه

غرب ایران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: کار در حوزه اجتماعی با دستورالعمل، ابلاغیه و بخشنامه پیش نمی‌رود، نیازمند مشارکت دائمی و موثر سیاسی و اجتماعی مردم استان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *