جریمه ۴۸ هزار خودرو به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: ۴۸ هزار دستگاه خودرو به علت نقض محدودیت‌های کرونایی از ابتدای اجرای طرح تا روز پنجم شهریور، جریمه یک میلیون تومانی شدند.

سرهنگ “حمیدرضا سعیدزاده” افزود : در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال ممنوعیت‌های ترددی در سراسر کشور، مبادی ورودی و خروجی استان همدان نیز از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد برای ورود خودرو‌های غیربومی و خروج خودرو‌های بومی مسدود شد و این طرح تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم شهریور ادامه داشت.

وی با بیان اینکه تیم‌های پلیس در ۶۰ نقطه ورودی و خروجی‌های استان همدان مستقر شدند، افزود: به دنبال اجرای ممنوعیت، از تردد ۲۱ هزار و ۵۰۰ وسیله نقلیه (غیر بومی و بومی) برای ورود و یا خروج از حوزه استحفاظی استان همدان جلوگیری شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان اضافه کرد: همچنین سه هزار و ۲۸۹ دستگاه وسیله نقلیه از ۲۴ مرداد تاکنون به علت نقض محدودیت‌های شبانه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی شدند

سرهنگ سعیدزاده اضافه کرد: پلیس از ۲۴ مرداد تاکنون ۳۳ هزار و ۵۰۰ بازدید از صنوف استان انجام داده که نتیجه آن پلمب ۷۶ واحد متخلف و تذکر به متصدیان ۱۷ هزار و ۱۰۰ واحد صنفی با همکاری بازرسان بهداشت محیط بوده است.

وی تاکید کرد: با وجود پایان ممنوعیت تردد، اجرای محدودیت تردد بر اساس رنگ بندی و طرح مدیریت جامع هوشمند کرونا ادامه دارد و تردد از مبدا شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *