با وجود تورم، رشد نقدینگی و شکاف طبقاتی دولت جدید کار سختی در پیش دارد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: آمریکا امروز  با تحقیر از این کشور خارج شد و جز هزینه‌تراشی، افزایش ناامنی، افزایش فقر، هزینه کردن از جیب مردم افغانستان آورده دیگری نداشت.

وی با اشاره به فرارسیدن دولت هفته دولت تصریح کرد: دولت جدید کار سختی در پیش دارد چرا که تورم، رشد نقدینگی و شکاف طبقاتی شکل گرفته در این سال‌ها باید جبران شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی همچنین با اشاره به اینکه دولت باید در تعیین تکلیف مدیران میانی و استانی با سرعت بیشتری عمل کند، تاکید کرد: لازم است به جوانگرایی توجه بیشتری شود.

امام جمعه همدان به امامان جماعت مساجد هم توصیه کرد که تنها به اقامه نماز بسنده نکنند و در ادامه افزود: از جوانان برای هیات امنای مساجد استفاده شود و شورای محلات در مسجد مستقر و مشکلات محل را پیگیری کند.

خطیب جمعه همدان با اشاره به وضع بحرانی کرونا در استان از مردم خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، به یاری کادر درمان بشتابند.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *