اجرای گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ سردار غلامرضا سلیمانی در ستاد استانی مقابله با کرونا در همدان گفت: این طرح با همت بسیجیان، مشارکت دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های علوم پزشکی در جهت کاهش آمار‌های ابتلا و مرگ و میر به اجرا در می‌آید.

 

وی با اشاره به اینکه راهبرد پیشگیری مقدم‌تر از راهبرد درمان است افزود: در اجرا ” طرح شهید سلیمانی ” که خانه محور و محله محور است باید متناسب با زیست بوم‌ها و با تمرکز بر آموزش‌ها، این ویروس را مدیریت کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: سپاه پاسداران در استان همدان فاقد بیمارستان است که به همین خاطر در مرکز استان در حال طرح ریزی برای احداث بیمارستان و در شهرستان‌ها نیز پس از تامین زمین درمانگاه‌های تخصصی احداث می‌شود.

سردار غلامرضا سلیمانی همچنین افزود: برای تامین کپسول‌های اکسیژن و اکسیژن پرتابل و خانگی توسط یکی از شرکت‌های داخلی تهیه شده که تعدادی از این کپسول‌ها در اختیار استان همدان قرار گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه زمان پایان ویروس مشخص نیست گفت: باید روند اجرای واکسیناسیون را در کنار رعایت شیوع نامه‌ها تسریع بخشیم که در این خصوص سپاه و بسیج آمادگی کامل برای نقش آفرینی در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی را دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز برای شرکت در جلسه ستاد کرونا استان همدان، بازدید از مراکز واکسیناسیون و شرکت در مراسم توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و کمک‌های مومنانه از مهم‌ترین برنامه‌های سردار سلیمانی در همدان خواهد بود.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *