آمادگی هلال احمر در تعطیلات جهت ارائه خدمات دارویی

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان با اشاره به بار مضاعف وارد شده به کادر درمانی برای برون رفت از پیک پنجم شیوع کرونا، به خدمتی تازه از سوی این جمعیت اشاره کرد.

علی سنجربگی به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان در پذیرش بیماران اشاره کرد و افزود: پس از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی این جمعیت در محوطه بیمارستان بعثت پس از هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی برا‌ی تسریع در فرآیند تأمین و توزیع داروی بیماران بخصوص بیماران کرونایی وارد عمل شدیم.

وی در این زمینه از صدور بخشنامه معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر کشور برای ارائه خدمت از سوی داروخانه‌های هلال‌احمر در ایام تعطیلات پیش‌رو خبر داد و افزود: پیرو این بخشنامه، داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان همدان به نشانی خیابان جهان‌نما، در ایام تاسوعا و عاشورا و جمعه از ساعت ۷و نیم صبح تا ساعت ۲۲ باز است.

سنجربگی با بیان اینکه با تأمین اقلام دارویی و توزیع از طریق داروخانه هلال احمر، این داروخانه می تواند باری از دوش پرسنل داروخانه‌های شبانه‌روزی همدان بردارد، تأکید کرد: با همکاری اعضای داوطلب واحد جوانان، تدابیر لازم برای رعایت فاصله گذاری در میان مراجعه‌کنندگان به این داروخانه اندیشیده شده است.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

پرداخت ۶ هزار میلیارد به گندم‌کاران همدانی

غرب ایران - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *