ورود خودرو‌های غیربومی به همدان ممنوع

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ سرهنگ فرخ جمالی با اشاره به اینکه این ممنوعیت از سوی ستاد ملی کرونا تعیین شده است، گفت: تردد پلاک‌های غیربومی و سایر شهرستان‌های استان تا پایان تعطیلات هفته جاری در مناطق گردشگری همدان ممنوع است و با خودرو‌های متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: تردد پلاک‌های بومی شهرستان همدان نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در مناطق گردشگری ممنوع است.
 تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی با هدف اجرای دقیق محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترددی علاوه بر مناطق گردشگری در سه نقطه ورودی شهر همدان شامل پل بابک، پل فرهنگیان و پل میدان بار نیز مستقر شده اند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تصریح کرد: محدودیت تردد‌های شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح همچنان ممنوع است، اما در مکان‌هایی که هیئت‌های عزاداری برپاست، تردد تا ساعت ۲۳.۳۰ بلامانع است.
سرهنگ جمالی افزود: تیم‌های پلیس به صورت شبانه روزی به منظور اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا در محل‌های یاد شده حضور دارند.
وی گفت: در این زمینه هر گونه تخلف در زمینه نقض محدودیت و ممنوعیت‌های ترددی توسط دوربین‌های هوشمند نظارتی و همچنین نیرو‌های پلیس راهور اعمال قانون خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تاکید کرد: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته تا ۵ شهریور، اعمال محدودیت و ممنوعیت در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها و جاده‌های بین شهری آغاز شده است.

 انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *