واکسیناسیون عشایر همدان علیه ویروس کرونا

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛حسین محمدی افزود: واکسیناسیون عشایر از ۲ هفته گذشته آغاز شده است و تعداد خانوار و تعداد جمعیت عشایر به مرکز بهداشت اعلام شده و مجموعه مرکز بهداشت طبق آمار اعلام شده در حال واکسیناسیون است.

وی با بیان اینکه عشایر با ارائه کارت شناسایی ویژه عشایر می‌توانند واکسن دریافت کنند اضافه کرد: گروه‌های مجموعه مراکز بهداشت در محل استقرار عشایر برای واکسیناسیون حضور می‌یابند.

مدیر امور عشایری استان همدان با بیان اینکه عشایر می‌توانند با حضور در مراکز بهداشت با ارائه کارت ویژه نیز واکسن دریافت کنند گفت: با فرا رسیدن فصل گرما و آغاز فصل کوچ، عشایر ۲۴ ایل در منابع طبیعی استان همدان مستقر شدند.

حسین محمدی افزود: عشایر ترکاشوند، یارمطاقلو، جمور، حسین وند، بنفشه، شاهسون، کولیوند، دلفان و … از جمله این ایلات هستند که ییلاق خود را در دامنه‌های کوهستان‌های استان همدان سپری می‌کنند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار علوم پزشکی استان، تاکنون ۸۶ درصد افراد بالای ۶۰ سال و ۸۷ درصد افراد بالای ۸۰ سال استان همدان واکسینه شدند.

شایان ذکر است: هم اکنون همه شهرستان‌های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *