یک‌هزار و ۹۷۰ معتاد متجاهر دستگیر و جمع‌آوری شدند

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ حسین بشری افزود: با توجه به نارضایتی شهروندان از حضور برخی معتادان متجاهر در سطح شهر همدان، شب گذشته طرح جمع‌آوری معتادان اجرا و ۵۰ نفر از این افراد جمع‌آوری شدند.

وی با بیان اینکه این افراد با همکاری دستگاه قضایی و شهرداری جمع‌آوری شدند و پس از غربالگری تحویل مراکز نگهداری معتادان خواهند شد، گفت: از ابتدای سال بیش از یک‌هزار و ۹۷۰ معتاد و معتاد متجاهر دستگیر و جمع‌آوری شده‌اند.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان تأکید کرد: به دلیل کوتاه بودن زمان نگهداری و نبود ساز و کار‌های قوی برای مراقبت‌های پس از درمان، بسیاری از آنان مجدد به چرخه اعتیاد بازمی‌گردند.

بشری با بیان اینکه اعتیاد بزرگترین عامل سرمایه‌سوزی در کشور است تصریح کرد: در کنار مقابله پلیس با معضل خانمان‌سوز مواد مخدر، اقدامات آموزشی و پیشگیرانه از طریق دستگاه‌های فرهنگی و همچنین درمان و مراقبت‌های پس از درمان نیز باید به شکل جدی انجام شده است تا بتوانیم در مقابله با این آسیب موفق عمل کنیم.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *