احتمال افزایش شمار فوتیهای کرونا در استان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان می گوید : به علت کاهش میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در یک ماه اخیر/ تعداد بیماران مبتلا و به تبع آن فوتیهای ناشی از این بیماری رو به افزایش است و هم اکنون بیش از هزار و ۲۰۰ بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند

دکتر خزایی افزود : در حال حاضر به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در یکماه اخیر شمار بیماران کرونایی، بستری‌های مثبت و فوتی‌ها رو به افزایش بوده است .

وی با بیان اینکه مدل‌های اپیدمی گویای این است که شمار متوفیان ناشی از بیماری کرونا در هفته‌های آینده به شدت افزایش می‌یابد و این روند نگران کننده است گفت : با توجه به ازدحام بیمار در بیمارستان ها، دستگاه‌ها امکان و ظرفیت کافی برای تمهید و تجهیز و ایجاد اکسیژن کافی ندارند.

خزائی در پایان از مردم خواست تا از حضور در اماکن شلوغ، رستوران ها، فست فود‌ها و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند و با استفاده از ماسک برای محافظت از خود و رعایت فاصله فیزیکی از بُردن کودکان به اماکن پر تردد پرهیز کنند.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *