وصایای شهدای استان همدان در قالب ۲۱ جلد کتاب چاپ می‌شود

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ مجید صفدریان با بیان اینکه کنگره سرداران ، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، گفت : این کنگره دارای شورای سیاستگذاری و اجرایی است که به ترتیب بر عهده امام جمعه و استاندار است.

وی با بیان اینکه کنگره از ۲۰ کمیته تشکیل شده که دو کمیته زیرمجموعه بنیاد شهید است ، افزود : کمیته تکریم ایثارگران و کمیته آثار با بنیاد شهید است که از سه ماه پیش جلسات استانی و کمیته‌ها آغاز شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اضافه کرد: در کمیته تکریم بناست یک دور دیدار با خانواده شهدا انجام شود که تکریم هم دو وظیفه اساسی دارد یکی دیدار و دیگری مهمانی لاله‌ها در گلزار شهداست.

صفدریان گفت : با توجه به اینکه تاریخ دقیق کنگره مشخص نیست ، دیدار نهایی با خانواده شهدا نیز تنظیم خواهد شد بدین صورت که این دیدار نزدیک برگزاری کنگره خواهد بود.

وی افزود : به مناسبت کنگره قرار است دانشگاه‌ها ، آموزش و پرورش و حوزه علمیه که با هنرمندان بیشتر در ارتباط هستند، نمونه کاری را آماده کنند تا در دیدار نهایی در آستانه کنگره با خانواده شهدا، به آن‌ها تقدیم شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان در خصوص کمیته آثار نیز گفت : در بخش آثار هم کتاب ۲۱ جلدی وصایای شهدا در حال آماده‌سازی است که هفت جلد آن چاپ شده و مابقی نیز باید تا کنگره تمام شود.

صفدریان با تاکید بر اینکه آثار شنیداری و دیداری شهدا نیز منتشر خواهد شد، افزود: مصاحبه با والدین شهدا ، جانبازان دفاع مقدس و آزادگان نیز باید انجام شود که از هم‌اکنون آغاز شده است.

 

انتهای خبر /ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *