ورود به اماکن‌ تفریحی همدان ممنوع شد

به گزارش غرب ایران سرهنگ‌فرخ جمالی اظهار داشت: با توجه به شرایط قرمز و بحرانی کرونا و تصمیم ستاد مدیریت کرونا در همدان از امروز تردد خودروهای شخصی در محور بلوار جوان، بلوار ارم و گنجنامه ممنوع اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه این محدودیت از ساعت ۷ تا ۱۲ شب برقرار است، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تجمع مردم در بوستان‌ها و اماکن تفریحی، روشنایی این اماکن قطع می‌شود‌.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه محدودیت تردد در اماکن تفریحی و گردشگری یاد شده تا دو هفته دیگر ادامه دارد، گفت: تصمیم برای ادامه یا لغو محدودیت‌ها بر عهده ستاد مدیریت کرونا در  استان است.

جمالی با تاکید بر ممنوعیت ورود و تردد خودروهای غیربومی در شهر همدان، عنوان کرد: دوربین‌های ما در مبادی ورودی شهر خودروهای متخلف را ثبت و شناسایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته تعداد بسیار زیادی از خودروهای غیربومی اعمال قانون شدند، تصریح کرد: بیشتر این خودروها مربوط به استان‌های خوزستان و کردستان بوده است.

رئیس پلیس راه شهرستان همدان افزود: مبلغ جریمه ورود و تردد خودروهای غیربومی در استان، یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

جمالی گفت: با توجه به ممنوعیت ورود خودروها به محدوده بلوار ارم و گنجنامه از ساکنان و افرادی که در این اماکن باغ دارند تقاضا داریم برای دریافت مجوز تردد به اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان مراجعه کنند.

وی افزود: محدودیت تردد شبانه نیز همانند سابق از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد برقرار است.

 

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *