۶۵ درصد فرهنگیان استان همدان واکسینه شدند

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: با انجام واکسن برای ۶۵ درصد فرهنگیان و تداوم این کار تا آغاز فصل مدارس مقدمات کار برای بازگشائی مدارس در استان فراهم شده است.

محمد پورداود افزود: مشکلی برای بازگشائی مدارس در طرح مهر نداریم و تمام امکانات تجهیزات و دستورالعمل‌های بهداشتی در این زمینه مهیا و تدارک دیده شده است.

وی تأکید کرد: ما تابع دستورالعمل ستاد کرونا هستیم و در صورت تشخیص آمادگی کامل برای بازگشائی به شکل حضوری ترکیبی و مجازی را داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان تصریح کرد: اصرار ما به بهره‌مندی دانش‌آموزان از آموزش‌های حضوری است و در این زمینه نخستین گام واکسیناسیون فرهنگیان بود که با فراهم آوردن همه امکانات و زیرساخت‌ها در حال انجام است تا بتوانیم مهر ماه امسال را با حضور دانش‌آموزان جشن بگیریم.

پورداود افزود: اولیا اطمینان خاطر داشته باشند تا زمانی که همه دستورالعمل های بهداشتی در بازگشایی مدارس اجرا نشود، مدارس بازگشایی نمی‌شود لذا از این بابت دغدغه و نگرانی نداشته باشند زیرا دانش‌آموزان سرمایه‌های این کشور هستند و تامین و حفظ سلامت آنان در اولویت قرار دارد.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *