اجرای پویش مردمی «هر خانه یک پرچم»

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ حجت الاسلام محمدهادی نظیری با بیان اینکه مردم امسال علاوه بر این که شور و عزای حسینی را به جا می‌آورند با رعایت دستور کارهای بهداشتی حافظ جان یک دیگر هم هستند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در ایام محرم تعظیم شعائر اسلامی است، گفت: در این زمینه با فضاسازی حداکثری محیطی و برپایی پویش «هر خانه یک پرچم» و نیز با استفاده از رسوم و آیین‌های دیرین مردم، برای برگزاری هرچه با شکوهتر ایام محرم همه خانه‌های استان مرکز نشر فرهنگ عاشورا خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه پویش مردمی «هر خانه یک پرچم» از طریق گروه‌های جهادی و فعالان حوزه‌های مذهبی، فرهنگی و کانون‌های فرهنگی مساجد انجام می‌شود، افزود: ایستگاه‌های صلواتی فرهنگی وظیفه هدایت نذورات مردم و توزیع اقلام فرهنگی و بهداشتی را برعهده دارند.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه نگاه ما به محرم فقط برگزاری مجلس روضه نیست، تأکید کرد: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند بزرگداشت محرم و صفر را بزرگداشت اسلام می‌دانیم، چرا که پیام قیام خونین امام حسین (ع) برپا داشتن حق و حرکت در صراط مستقیم و مبارزه با جریان کفر است.

 

انتهای خبر /ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *