واکسیناسیون رسمی معلمان استان همدان آغاز شد

به گزارش غرب ایران؛  محمد خزایی  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: بیش از ۲۲ هزار معلم و کارکنان آموزش و پرورش در استان مشغول فعالیت هستند که از امروز علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

او با اشاره به اینکه با همکاری آموزش و پرورش استان در تمام شهر‌ها پایگاه تزریق واکسن ایجاد شده است، افزود: متولی واکسیناسیون فرهنگیان در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت دانشگاه علوم پزشکی همدان و زیر ۲۰ هزار نفر اداره کل آموزش و پرورش استان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان افزایش یافته است و با افزایش این مراکز به دنبال تسهیل در روند واکسیناسیون هستیم که خوشبختانه موثر نیز بوده است.

خزایی گفت: گسترش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان، فراخوان گروه‌های دارای شرایط برای واکسیناسیون و انجام آن، افزایش نیروی انسانی و تجهیز مراکز واکسیناسیون همواره از اهداف دانشاه علوم پزشکی استان همدان است.

 

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *