افزایش ۳ برابری فوتی‌ها در همدان با جان باختن ۹ هم استانی دیگر

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در مجموع با ۳۴۹ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۵۱ هزار و ۴۲۴ نفر و بیماران بستری مثبت به ۲۰ هزار و ۵۵ رسیده است.

 دکتر محمد طاهری تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۸۲۵ مورد بود که ۱۳۱ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۲ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند. 
حال ۴۵ بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.
وی درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۹۲۵، بهار یک هزار و ۶۱، تویسرکان یک هزار و ۹۷، رزن ۸۳۴، درگزین ۲۹۸، فامنین ۳۳۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۹۸ نفر است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین تاکنون سه هزار و ۷۴۳ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۴۷۶ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۷۱۷ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۴۷۴ مورد مثبت گزارش شده است.
شایان ذکر است: هم اکنون شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، کبودرآهنگ، اسدآباد، تویسرکان، بهار و رزن در وضعیت قرمز و فامنین در وضعیت نارنجی قرار دارند.
 انتهای خبر /ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *