آزمون ۱۲ هزار و ۶۴۳ نفری کارشناسی ارشد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در همدان سید مهدی مسبوق افزود: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد سال۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون ۶۴۶۰ نفر زن و ۶۱۷۴ نفر مرد شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: این داوطلبان در شش گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی در ۱۳۳ کد رشته امتحانی در سطح استان و در شهر‌های همدان، ملایر و نهاوند به رقابت می‌پردازند.

مسبوق با اشاره به اینکه ۹۱۳۵ داوطلب در شهر همدان با یکدیگر رقابت می‌کنند، تصریح کرد: چهار حوزه امتحانی دانشگاه بوعلی‌سینا، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش در شهر همدان میزبان شرکت‌کنندگان کنکور ارشد هستند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در همدان یادآور شد: همه  حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از جلسات آزمون به‌طور کامل ضدعفونی و گندزدایی شده است . 

 

انتهای خبر /ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *