آغاز طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰»

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ احمدرضا احسانی اظهار کرد: هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار همراه است؛ بر همین اساس نیز سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح پیشین ۲۰۰ هزار تومان بود، در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» به مبلغ ۳۰۰هزار تومان افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه ۲۰ کتابفروشی استان همدان برای مشارکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند گفت: از این تعداد ۱۷ کتابفروشی در همدان و سه کتابفروشی در ملایر فعال هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح بوده و کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند مشمول طرح نمی‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه این طرح به مدت یک هفته و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد گفت: علاقمندان می‌توانند برای دریافت آدرس و اطلاعات کتابفروشی‌های عضو طرح به https://tarh.ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *