پوستر جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره کتابخوانی رضوی , مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: امسال ششمین دوره‌ای است که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عهده‌دار برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در سراسر ایران و به تبع استان همدان است.

عاطفه زارعی افزود: در پنجمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان همدان ۵ هزار نفر شرکت کردند و این تعداد هر سال افزایش یافت تا در نهمین دوره این جشنواره پیش از بیماری کرونا به ۶۲ هزار نفر رسید.

وی ادامه داد: سال گذشته با وجود این بیماری ۴۲ هزار نفر به صورت الکترونیکی در این رویداد فرهنگی که بزرگترین مسابقه کتابخوانی در کشور به حساب می‌آید، شرکت کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: در این جشنواره امکان شرکت برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال به شیوه‌های مختلف از جمله سؤوالات چهار گزینه‌ای، پویش‌های فردی و گروهی و نقاشی فراهم است.

وی ادامه داد: کتاب‌های این دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به مانند دوره گذشته در سایت samakpl.ir به صورت رایگان قابل دانلود است و به صورت فیزیکی نیز در کتابخانه‌های عمومی به امانت داده می‌شود.

وی در پایان افزود: استان همدان تنها استانی در کشور است که یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی را با همکاری بنیاد مهدویت برگزار می‌کند.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *