حرم مطهر رضوی سیاهپوش شهادت امام محمد باقر(ع)

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ در آستانه هفتم ذی حجه، سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) بارگاه ملکوتی امام هشتم با نصب پارچه‌های مشکی در همه ورودی ها و همچنین سقاخانه‌ و گلدسته صحن انقلاب اسلامی سیاه‌پوش شده و حال و هوای سوگ و ماتم به خود گرفته است.

همچنین کتیبه پارچه‌ای بزرگ مزین به عبارت «یا محمد بن علی ایها الباقر (ع)» بالای ایوان صحن انقلاب اسلامی نصب شده است.

همه تمهیدات لازم؛ از فرش‌آرایی ویژه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تا تهیه اقلام مصرفی بهداشتی همچون ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده دست و مُهر نماز برای زائران پیش‌بینی شده است تا زائران و مجاوران با آرامش خاطر برای شرکت در مراسم‌مذهبی و عرض تسلیت شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت باقرالعلوم(ع) به ساحت امام رضا(ع) به حرم مطهر مشرف شوند.

معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی ۱۰هزار و ۵۰۰بسته متبرک به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) برای پذیرایی از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) تدارک دیده است که با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی دوران مقابله با بیماری کرونا توزیع می‌شود.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *