ورود موج جدید کرونا به استان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ سیدسعید شاهرخی تصریح کرد: شهرستان‌های کبودرآهنگ، ملایر و نهاوند در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های بهار و فامنین در وضعیت زرد و شهرستان‌های تویسرکان، همدان، درگزین، رزن، اسدآباد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی برای پیشگیری از شیوع کرونا همکاری مردم لازم است، مطرح کرد: محدودیت‌های کرونایی هر شهرستان متناسب با وضعیت رنگ‌بندی اعلام شده، اعمال و از ورود شهروندانِ شهرستان‌های با وضعیت قرمز به همدان جلوگیری شود.

استاندار همدان افزود: برای ارائه سرویس مناسب و تزریق واکسیناسیون به فضا‌های مناسب نیاز است، بنابراین دستگاه‌های اجرایی در این زمینه با دانشگاه علوم‌پزشکی نهایت همکاری داشته باشند و ستاد استانی از کلیه امکانات و ظرفیت‌های لازم برای تسهیل در امر واکسیناسیون توسط دانشگاه علوم‌پزشکی استفاده کنند.

شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن عید قربان و تعطیلات آخر هفته، مقررات مربوط به منع تردد و جلوگیری از خودرو‌هایی که از شهرستان‌های با وضعیت قرمز به همدان سفر می‌کنند، اعمال شود.

 

انتهای خبر /ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *