همدان تا ۵ سال دیگر میزبان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انعقاد تفاهم نامه میزبانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در استان خبر داد و گفت: بر همین اساس برگزاری این رویداد هنری به مدت پنج سال دیگر در همدان تمدید شد.

او افزود: به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه گیری ویروس کرونا این رویداد هنری سال گذشته برگزار نشد و امسال با توجه به شرایط برای اجرای جشنواره تصمیم گیری و برنامه ریزی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  با تاکید بر اینکه پایتخت تاریخ و تمدن با نام جشنواره تئاتر عجین شده گفت: همدان چندین دوره میزبانی این رویداد را داشته و تلاش‌های بسیاری برای رشد هنر تئاتر انجام شده است.

احسانی همچنین افزود:  از بیست و شش دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در کشور، بیست دوره در همدان برگزار شده که برای این استان افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

تفاهم نامه تمدید ۵ ساله میزبانی همدان برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک در مراسمی با حضور «سیدعباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سیدسعید شاهرخی» استاندار و «حمیدرضا حاجی بابایی» نماینده مردم همدان، امضا شد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان آبان سال ۹۸ به دبیری «مجید قناد» و با حضور ۵۲ نمایش از ۱۳ استان کشورمان و هفت کشور خارجی در همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دنیای امروز عصر دانش و گذار به سمت هوش مصنوعی و دنیای پیچیده دیجیتال است

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر لزوم برگزاری ایده بازار در دانشگاه‌ها، گفت: امسال در استان همدان متعهد شده‌ایم برای ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار شغل ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *