آغاز واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۷۰ سال

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ دکتر محمد طاهری گفت: احتمال دارد این مرحله از واکسیناسیون تا پایان هفته جاری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم واکسیناسیون افراد بالای هفتاد سال به زودی به اتمام رسد، افزود: پس از اتمام این مرحله وزارت بهداشت واکسیناسیون افراد بین ۶۵ تا ۷۰ سال را ابلاغ و این مرحله در همدان آغاز خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه در حال حاضر روزانه دو یا سه فوت بر اثر ابتلا به کرونا در همدان گزارش می‌شود و این تعداد طی ۱۰ روز گذشته ثابت بوده است، تصریح کرد: در همدان با کاهش نسبی شیوع کرونا مواجه هستیم و روند ابتلا به این بیماری در استان کاهشی است.

وی ادامه داد: موارد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها عدد ثابت بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر در روز است و این نشان می‌دهد ویروس همچنان در حال گردش است. همچنین نگرانی در مورد انتقال کرونای هندی که جنوب کشور را درگیر کرده است در استان وجود دارد و اگر استان‌های همجوار به ویژه قم درگیر این ویروس شود استان بعدی همدان خواهد بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان در پایان یادآور شد: مردم استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماعات را جدی بگیرند و اگرچه از بعد روانی نیاز به حضور در مراکر تفریحی وجود دارد، اما باید همانند قبل سلامتی خود را در اولویت قرار دهند.

انتهای خبر/ ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *