اخطاریه بهداشتی برای ۶۳۷ واحد متخلف در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برای ۶۳۷ واحد متخلف نیز اخطاریه بهداشتی صادر شد.

لیدا رفعتی از تشدید بازرسی واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در مقابله با کووید ۱۹ خبر داد و افزود: از ۲۴ تا ۳۱ خرداد ۴ هزار و ۸۰۱ مورد از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شد.

وی از پلمب ۱۶ مرکز متخلف  در این مدت خبر داد و با بیان اینکه هشت سوپرمارکت و خواروبارفروشی، دو نانوایی، یک رستوران و ۵ مرکز دیگر تعطیل شد، گفت: ۶۳۷ مورد اخطار و معرفی به مراجع قضایی هم در این مدت ثبت شد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در بازدید از واحد‌ها در ۸۵ درصد به تهویه محیط توجه می‌شد که شامل ۴ هزار و ۶۳ مرکز بود گفت: رعایت ۸۰ درصدی پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی ۳ هزار و ۸۵۶ مورد را در برمی‌گرفت و ۸۱ درصد نیز نسبت به استفاده از ماسک حساس بودند که ۳ هزار و ۹۰۵ واحد را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت بهداشت و حفاظت فردی ۸۶ درصد و ۴ هزار و ۱۴۱ مورد بوده است خواستار توجه به پروتکل‌های بهداشتی شد.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *