محدودیت‌های تردد شهر همدان در روز انتخابات

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛سرهنگ فرخ جمالی اظهار کرد: در این طرح علاوه بر پوشش نقاط و معابر اصلی شهر، محدودیت‌های تردد برای دیگر نقاط نیز در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: خودروها در خیابان شکریه و ورزش شهر همدان از ساعت ۲۱ امشب_۲۷ خرداد_تا ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اجازه تردد نخواهند داشت.

جمالی با اعلام اینکه محدودیت اصلی در بلوار تفریحی ارم خواهد بود، ادامه داد: فردا ۲۸ خرداد از سمت میدان قائم به بلوار ارم محدودیت تردد اجرا می‌شود اما در بوستان ارم و شهربازی رنگین‌کمان تردد جریان خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به اینکه اگر نیاز باشد در میدان‌های پژوهش و عباس‌آباد هم طرح‌های ترافیکی اجرا می‌شود، یادآور شد: ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ خرداد به منظور برگزاری انتخابات و همچنین امکان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در سطح استان اعمال نخواهد شد.

وی با اعلام اینکه ۱۲ هزار نیروی پلیس، امنیت انتخابات را تأمین خواهند کرد، گفت: نیروی انتظامی استان همدان آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ دارد و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

جمالی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه در بحث عابران پیاده در شهر همدان مشکل وجود دارد، افزود: به عابران پیاده توصیه می‌کنیم از گذرگاه‌ها و نقاط مجاز و مشخص برای تردد استفاده کنند.

وی ادامه داد: در دو ماهه اخیر پنج عابر پیاده در شهر همدان بر اثر تصادف فوت کردند که آمار نگران کننده‌ای است و نیاز است رانندگان و عابران پیاده توجه لازم را در این رابطه داشته باشند، همچنین این مسئله در میادین اصلی مانند میدان‌های جهاد و آرامگاه بوعلی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *