۳۱۳ شعبه برای جمع آوری آرای مردم شهرستان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛«محمد علی محمدی» اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات و برگزاری سالم و بی حاشیه این رویداد سیاسی اجتماعی مهمترین اولویت ما در سطح شهرستان همدان است.

وی با بیان اینکه قانون نقشه راه را برای ما در این برهه حساس مشخص کرده گفت: بی طرفانه و با هدف صیانت از آرا مردم با برنامه ریزی دقیق به روز موعود نزدیک می شویم.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: فعالیت های تبلیغاتی انتخابات در یک فضای رقابتی توام با نظم و انسجام صورت گرفت و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در راس این امور بود.

محمدی حضور حداکثری مردم را نقطه اشتراک همه ستادهای تبلیغاتی و عوامل اجرایی انتخابات دانست و گفت: نظارت و بررسی های لازم به طور مستمر بر فعالیت ستادها انجام شد تا از چارچوب قانون و مقررات خارج نشوند.

او تصریح کرد: تسهیل در امر فعالیت های ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات و برگزاری برنامه های سخنرانی و تریبون آزاد را با هدف افزایش شور و نشاط انتخاباتی مد نظر داشتیم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان به آسیب شناسی دوره های اخیر انتخابات و بازنگری در جانمایی برخی از شعب اخذ رای اشاره کرد و ضمن فراهم کردن همه ملزومات مورد نیاز برای شعب اخذ رای تدابیر لازم با عنایت به دستورالعمل های بهداشتی پیش بینی شده است.

محمدی گفت: ۳۱۳ شعبه در شهرستان برای روز ۲۸ خرداد از هر نظر آماده شده و مولفه های سهولت دسترسی مردم، پوشش تلفن همراه و پروتکل های بهداشتی همدان در این شعب رعایت شده است.

به گفته او ۴۱۷ نفر برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای شهر همدان ثبت نام کردندکه ۳۳ نفر از آنها رد صلاحیت و ۲۶ نفر نیز تاکنون از ادامه رقابت انصراف داده اند.

طبق آخرین آمار فرماندار همدان ۶۱۹ داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای روستایی این شهرستان نامنویسی کردند که با رد صلاحیت ۴۹ نفر، برگزاری انتخابات به دلیل به حد نصاب نرسیدن نامزدها در سه روستا منتفی شد.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *