افزایش ۱۰ درصدی تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان همدان

به گزارش غرب ایران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ، گفت: دیروز تردد‌ها در جاده‌های استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش یافت.

صفر صادقی راد افزود: در شبانه روز گذشته میزان تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان ۵۵۳ هزار و ۹۰۰ مورد بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۵۰۳ هزار مورد بوده است، ۱۰ درصد تردد‌ها افزایش یافت.

او افزود: در این‌مدت ۵۲ هزار و ۴۰۰ خودرو وارد استان و ۵۴ هزار و ۲۰۰ هزار خودرو از استان خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: محدودیت‌های ستاد ملی کرونا در تردد خودرو‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم در کاهش سفر‌های امسال تاثیر چشمگیری داشته است، اما دوباره روند افزایشی سفر‌ها را در استان شاهد هستیم.

صفری راد با اشاره به اینکه ثبت تردد خودرو‌ها در استان از طریق ۷۴ دستگاه انجام می‌شود، ادامه داد: پرتردد‌ترین محور استان محور سه راهی بهار_همدان و ساعت اوج تردد این محور ۱۸ تا ۱۹ عصر با ۳۵ هزار و ۳۰۰ تردد بوده است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *