کشف محموله‌ قاچاق گازوئیل

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: برای شناسایی و مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران این یگان از نگهداری سوخت بدون مجوز قانونی در یکی از روستا‌های شهرستان ملایر مطلع شدند و بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی به منظور بررسی موضوع به این روستا اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی مأموران از مکان موردنظر،  ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از یک تانکر کشف و با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد، افزود: همچنین یک محموله لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه وانت بار در ملایر کشف و ضبط شد.

سلگی اضافه کرد: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ملایر حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر به یک دستگاه خودروی وانت پراید مشکوک شدند و با هماهنگی با دستگاه قضایی، این خودرو را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو توسط مأموران تعداد چهار دستگاه جاروبرقی خارجی و فاقد هر گونه مجوز قانونی در مجموع به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون تومان کشف و ضبط و با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با هر گونه قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از اولویت‌های انتظامی ملایر در سال جاری است، گفت: برخورد قاطعانه با افراد فرصت طلبی که اقدام به حمل و جابه جایی کالای قاچاق می‌کنند، در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار دارد

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *