۶۵۸ صندوق الکترونیک در انتخابات شورای شهر همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ محمدحسن میرزایی گفت: ۲۱۲ شعبه رای گیری ثابت و ۱۲ شعبه سیار تمام الکترونیک برای برگزاری انتخابات شورای شهر همدان در نظر گرفته شده که به طور میانگین هر شعبه مجهز به سه صندوق الکترونیکی (با توجه به تراکم جمعیت رای دهندگان) خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنین ۲۰ صندوق برای آموزش مجریان و کاربران انتخابات به همدان اختصاص داده شده است افزود: ۲۲ صندوق رای گیری تمام الکترونیک به عنوان ذخیره و پشتیبان در نظر گرفته شده تا در صورت بروز مشکل، از این صندوق‌ها به عنوان جایگزین استفاده شود.

 

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان تصریح کرد: برای آموزش و آشنایی شهروندان با نحوه استفاده از صندوق تمام مکانیزه رای گیری، ۲۰ صندوق رای گیری آموزشی در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

 

شایان ذکر است: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *