مدیریت کشور نیازمند استفاده از جوانان و نخبگان است

به گزارش غرب ایران؛ محمد جواد آذری در جمع مسئولان استان همدان با بیان اینکه “حضور پرشور درانتخابات تکلیف شرعی، پایبندی به آرمان‌های انقلاب و تعیین سرنوشت ۴ساله کشور است” اظهار داشت: انتخابات امسال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و رای مردم در سرنوشت کشور تاثیر دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت کشور نیاز به جوانان و نخبگان دارد به همین دلیل مدیریت قبیله‌ای جواب نمی‌دهد افزود: اعتماد به ظرفیت های داخلی یک اصل مهم است و نباید کشور به مکانی برای واردات کالای خارجی تبدیل شود.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه قهر کردن با صندوق رای، هیچ مشکلی را حل نمی کند عنوان کرد: این مسئله مطلوب نظام نیست و به احترام شهدا هم باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی مطرح کرد: هر کس رای آورد زیر چتر ولایت و نظام به مردم خدمت می کند و باید خدمت به مردم و توجه به معیشت در اولویت باشد.

آذری جهرمی با اعلام اینکه همدان اولین استانی که در کشور به‌طور کامل به شبکه ملی اطلاعات متصل است بیان کرد: تقریبا همه روستاهای استان همدان با شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

وی توضیح داد: ۸سایت مخابراتی در استان همدان نیز در حال تکمیل شدن هستند که در هفته‌های آینده وارد مدار خواهند شد.

وزیر ارتباطات با اعلام اینکه ۲۶۴ روستا با اعتباری بیش از ۱۶۷ میلیارد تومان به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات متصل کردیم گفت: مدیران استانی به صورت منظم پیگیر تحقق برنامه‌ها و پروژه‌های استانی بودند.

وی ادامه داد: همکاری ویژه استاندار همدان و فرمانداران شهرستان ها و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات مردم بودند قابل تقدیر و تشکر است.

جهرمی با تشریح وضعیت کشور در بخش ارتباطات و فناوری بیان کرد: آینده دنیا و کشور ما نیز بسته به توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *