رونمایی از پوستر مسابقه کتابخوانی حاج جلال

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ همزمان با سالروز شهادت علیرضا حاجی بابایی در ماه مبارک رمضان سال ۶۱ پوستر مسابقه کتاب خوانی “حاج جلال” خاطرات پدر شهدیان علیرضا وابوالقاسم حاج بابائی رونمایی شد.
گفتنی است: این مسابقه کتاب خوانی برداشت آزادی از خاطرات پدر این دو شهید، در قالب متن ادبی، شعر و دلنوشته است.
شایان ذکر است: از آنجایی که سردار شهید علیرضا حاجی بابایی به عنوان شهید شاخص استان در سال ۱۴۰۰ انتخاب شده است؛ معرفی این کتاب در قالب مسابقه در سطح فراخوان ملی به تبیین نقش این فرمانده همدانی در دوران دفاع مقدس کمک فراوانی میکند.

لازم به ذکر است در این راستا حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان در مراسم رونمایی از پوستر مسابقه کتابخوانی حاج جلال با تاکید بر اینکه امروز برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های برامده از دفاع مقدس به نسل جدید نیازمند روایتگری وانتشار آنچه که که بعنوان ناگفته‌های این دوران در سینه‌هاست هستیم، تاکید کرد امروز در عرصه روایتگری هستیم و باید همه اصحاب قلم و هنرمندان در این عرصه بخوبی نقش خود را ایفا کنند.

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *