اهتزار پرچم “القدس لنا” در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ مراسم بزرگداشت روز قدس و اهتزاز پرچم “القدس لنا” در میدان پژوهش همدان به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
در این برنامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، با اشاره به ابتکار امام خمینی (ره) برای نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس گفت: انتخاب این روز و چنین ماهی بسیار مناسب بود چرا که در ماه رمضان امت مسلمان روزه دارند و اینگونه میتوانند در یک روز معین برای دفاع از مظلومان و آوارگان فلسطینی راهپیمایی کنند.

وی با بیان اینکه ماجرای اشغال سرزمین فلسطین به دست رژیم اشغالگر قدس ۷۳ ساله شده است گفت: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی استکبار توانست دست به اشغال سرزمین فلسطین زند.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان با اشاره به اینکه نه تنها مسلمانان جهان بلکه دیگر ملت آزاده جهان نیز در این روز به حمایت از ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین می‌پردازند گفت: متأسفانه امسال دومین سالی است که به دلیل شیوع بیماری کرونا نمی‌توانیم راهپیمایی روز جهانی قدس را برگزار کنیم.

وی با اعلام اینکه تلاش کردیم به جای راهپیمایی برنامه‌های دیگری را جایگزین این برنامه کنیم، افزود: به زودی و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد آزادی قدس، پیروزی مسلمانان و نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود چرا که قدس و پیروزی از آن مسلمانان است.

فاضلیان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران هوایی نماز جمعه روز قدس همدان در سال ۶۱ ادامه داد: همانگونه که مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) فرمودند ما باید دشمن ستم‌کاران و یاور مظلومان باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، شهید همدانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت گفت: عزت و شهادت برای شهید سلیمانی و شرم و خجالت برای  افراد ستمکار تاریخ ماندگار می‌شود.

 انتهای خبر/ ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *