توجه به مساله فرهنگ تبدیل به دغدغه مسئولان شود

به گزارش غرب ایران، حجت الاسلام شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با علی نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای موفقیت در عرصه اقتصادی باید توجه به مساله فرهنگ تبدیل به دغدغه مسئولان شود.

او با اشاره به اقدامات مجلس در حوزه بهبود معیشت مردم و اصلاح بودجه بیان کرد: در طول ۴۲ سال گذشته سیاست دشمن مبتنی بر نشان دادن ناکارآمدی نظام است، دسیسه‌ای که دائمی بوده و سیاست مستمر آن‌ها است.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا توانایی‌ها و اقدامات نظام را زیر سوال ببرد لذا باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مردم گفته شود افزود: حضور مسئولان در بین مردم یک امر لازم و ضروری است که موجب اعتماد مردم می‌شود.

او دسترسی آسان به مسئولان را از نماد‌های انقلابی بودن یک فرد دانست و اظهار داشت: انقلابی بودن به حرف نیست بلکه باید حرکت، اقدامات، نگاه و اندیشه یک فرد مبتنی بر نهج البلاغه باشد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی خطاب به نایب رئیس دوم مجلس اظهار داشت: استان همدان در بخش اعتبارات ملی لازم است بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که هنوز به نقطه مطلوب در بخش بهره‌مند شدن از بودجه‌های ملی دست نیافته است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان

غرب ایران - سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، از بارش‌های شدید در برخی مناطق خبر داد و برای ۲۳ استان هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *