توزیع هزار تن میوه شب عید در استان همدان

غرب ایران -رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از توزیع یک هزار تن سیب و پرتقال شب عید با هدف تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: میوه ها در آخرین روزهای اسفند در بازار توزیع می‌شود.

«حمیدرضا متین» اظهار داشت: تامین میوه شب عید از پروژه‌های ابلاغی ستاد تنظیم بازار کشور است که با هدف تعدیل در قیمت و پاسخ به افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان در ایام پایان سال اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشور با یک برنامه ریزی مشخص در غرفه های پیش بینی شده توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: علاوه بر میوه سایر اقلام مورد نیاز مردم نیز تامین و به اندازه کافی در بازار موجود است.

به گفته او، توزیع مستمر روغن مایع و جامد در بین فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای استان و واحدهای صنفی خرد ادامه دارد و می توان به جرات گفت که کسری روغن در قفسه فروشگاه ها نداریم.

متین با اشاره به ذخیره ۲۰ هزار تن شکر در انبارهای استان همدان، خاطرنشان کرد: ماهانه پنج هزار تن شکر در استان مصرف می شود که ذخیره ما کفاف چهار ماه آینده را می دهد و کمبودی وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از توزیع قند به قیمت هر کیلو ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان از امروز ۱۸ اسفند خبر داد و افزود: این کالا از طریق فروشگاه های بزرگ استان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

وی از تشدید بازرسی ها در بازار استان خبر داد و گفت: مانور نظارت بر اصناف از ۲ روز پیش آغاز شده و پرونده های بسیاری در این مدت کم برای متخلفان به ویژه سرپیچی کنندگان از درج  قیمت به روی اجناس، تشکیل شده است.

متین تصریح کرد: بازرسان تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به عملکرد بازاریان و کسبه نظارت کرده و قیمتها را کنترل  می‌کنند.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

«مرد ابدی» در کمتر از یک هفته پس از انتشار به چاپ دوم رسید

غرب ایران - «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب‌های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *