گسترش فرهنگ مطالبه گری جامعه را به کمال می‌رساند

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران،حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با نوجوانان و جوانان بااشاره به اینکه باید از جوانان و نوجوانانی که مطالبه گر هستند و احساس مسئولیت می‌کنند قدردانی کرد، اظهار داشت: اگر در جامعه‌ای فرهنگ مطالبه گری نهادینه شود باعث سرعت بخشیدن حرکت جامعه در مسیر کمال و تعالی می‌گردد.

او افزود: باید با روش صحیح مطالبه گری انجام شود و مراقب باشیم قدم گذاشتن در این راه به دور از تهمت و شایعه و سیاسی کاری باشد.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه جوانان باید اهداف خود را اولویت بندی کنند، اظهار داشت: هدف مشخص داشتن و مطالبه آن موجب سلامت جامعه و حضور مردم در جایگاه نظارتی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: برای خودتان اهدافی تعریف کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید و در این مسیر بهره مندی از دوره‌های آموزشی مختلف می‌تواند مسیر رسیدن به اهداف را برای شما آسان می کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه در جامعه باید تشکیلات مطالبه گری ایجاد شود، افزود:مطالبه گری صحیح باعث پاسخگویی مسئولان به مردم می‌شود واز نوجوانان و جوانان مطالبه گر حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام فلاحی ارتباط بین گروه‌های مختلف را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت این کار باعث می‌شود تشکیلات قوی‌تر و گسترده‌تر عمل کند.

او با اشاره به اینکه مدیران باید در منطقه کاری خود فعال باشند، ابراز داشت: مسئولان باید در بین مردم حضور داشته و پاسخگوی مردم باشند.

انتهای پیام/م ر

درباره‌ی modirgharb

همچنین ببینید

دنیای امروز عصر دانش و گذار به سمت هوش مصنوعی و دنیای پیچیده دیجیتال است

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر لزوم برگزاری ایده بازار در دانشگاه‌ها، گفت: امسال در استان همدان متعهد شده‌ایم برای ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار شغل ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *