گاز برای مشترکان با رعایت الگوی مصرف در استان همدان رایگان می شود

غرب ایران – مدیر عامل شرکت گاز استان همدان گفت: همه مشترکان گاز خانگی می‌توانند با رعایت الگوی مصرف گاز، بهای گاز مصرفی را پرداخت نکنند.

 

عبدالله فیاض، مدیر عامل شرکت گاز استان همدان گفت: همه مشترکان گاز خانگی می‌توانند با رعایت الگوی مصرف گاز که از سوی شرکت ملی گاز اعلام شده است از گاز رایگان استفاده نمایند.

او با اشاره به دیگر مشوق‌های در نظر گرفته شده برای صرفه جویی در مصرف گاز همچون اعمال تخفیف ۱۵ درصدی مشترکان کم مصرف و نیز جریمه ۱۵ درصدی مشترکان پرمصرف تاکید کرد: آن دسته از مشترکان خانگی که در فصل سرد سال ماهایانه کمتر از ۲۰۰ متر مکعب گاز مصرف کنند، گاز بهای آن‌ها رایگان خواهد بود.

فیاض  با اشاره به دیگر مشوق‌های شرکت ملی گاز برای صرفه جویی در مصرف گاز افزود: علاوه بر طرح رایگان شدن بهای گاز مصرفب کمتر از ۲۰۰ متر مکعب در ماه، مشترکانی که بیش از ۲۰۰ مترمکعب گاز مصرف کنند و در عین حال مصرف گاز ماهانه آن‌ها درمقایسه با ماه‌های مشابه سال‌های ۹۶ و ۹۷، ۱۰ درصد کمتر باشد، از تخفیف ۱۵ در صدی بهای گاز برخوردار خواهند شد و در مقابل اگر بیش از ۱۰ درصد افزایش مصرف گاز داشته باشند به عنوان جریمه بهای گاز مصرفی آن‌ها ۱۵ درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.

فیاض با اشاره به آغاز فصل سرد سال و قرار گرفتن همدان در اقلیم یک مناطق سرد سیر کشور و مصرف میانگین سالانه ۴/۳ میلیارد مترمکعبی گاز در استان همدان که بیشتر آن در فصل سرد مصرف می‌شود و نیز رشد ۱۳ درصدی گاز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از همه مشترکان گاز بویژه مشترکان خانگی در خواست کرد الگوی مصرف را رعایت نمایند و با اعمال موارد ساده همچون رعایت دمای ۱۸ الی ۲۱ درجه در خانه، استفاده ار وسایل گرمایشی استاندارد و اصلاح موتور خانه‌ها در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *