همدان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است

غرب ایران -استاندار همدان با اشاره به رتبه ممتاز استان در ۱۰ شاخص اجتماعی و فرهنگی، گفت که برهمین اساس همدان در ردیف امن‌ترین استان‌های کشور قرار دارد.

«سید سعید شاهرخی» در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان، اظهار داشت: این امنیت حاصل فعالیت و عملکرد موثر و قابل تقدیر دستگاه‌های فرهنگی است که باید برای تقویت این روند بیش از پیش تلاش کنیم.

وی گفت: از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای ارتقای شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی باید بیشتر استفاده شود تا از جرائم و بزهکاری ها جلوگیری کنیم.

استاندار همدان تاکید کرد: با توجه به عضویت کارشناسان متخصص در شورای فرهنگ عمومی می‌توانیم در این شورا برای مسائل و مشکلات مختلف جامعه نسخه های موثر بپیچیم.

شاهرخی با بیان اینکه همدان دارالمومنین است و روی باورهای دینی و اعتقادات مردم باید کار شود افزود: این فعالیت ها باید کارکرد فراگیر هم داشته باشد.

به گفته او ۳۵ دستگاه فرهنگی در استان وجود دارد و باید با سیاست های شورای فرهنگ عمومی همسو باشند تا بتوانند با لایه‌های مختلف جامعه ارتباط گرفته و مسائل و موارد آنها را بررسی کنند.

استاندار همدان به اجرای پروژه های فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: این طرحها باید پیوست فرهنگی داشته باشند تا بتواند به نیازهای مردم پاسخ مناسب را بدهد.

وی توصیه کرد: در پیوست نگاری از مشاوران با صلاحیت استفاده شود و شهرداری به این نکته توجه ویژه داشته باشد.

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *