۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه قطار همدان ـ ملایر اختصاص یافت

به گزارش غرب ایران ، حمیدرضا حاجی بابایی در شورای برنامه‌ریزی استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی یک قهرمان ملی برای همه ملت‌های آزاده جهان است و سفر ماندگار سردار سلیمانی به استان همدان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و به آن پرداخته شود چرا که این سفر یکی از کم نظیرترین سفرهای سردار است.

وی با بیان اینکه در استان همدان صدها طرح بزرگ از راه آهن و پتروشیمی گرفته تا قطار شهری و مرکز جامع سرطان در حال انجام است، افزود: در بودجه کشور استان‌های محروم از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و رتبه بندی استان‌ها در بودجه کشور نیز بر اساس وضعیت فعلی و میزان محرومیت است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش بودجه استان همدان در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است، عنوان کرد: مدیران استان به صورت شبانه روزی برای توسعه استان تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: برای پروژه‌هایی مانند قطار شهری همدان و قطار همدان و ملایر بیش از یکصد جلسه برگزار شده و ۹۰ میلیارد تومان نیز برای پروژه قطار همدان- ملایر اختصاص داده شد.

نماینده مردم همدان در مجلس مطرح کرد: با پیگیری‌های شبانه روزی خوراک پتروشیمی را با همکاری وزارت نفت فراهم کردیم و نتیجه آن افتتاح پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال بوده است.

وی با بیان اینکه در استان همدان صدها پروژه از پتروشیمی تا واحدهای صنعتی، گاوداری و مرغداری در حال اجراست که تحولی بزرگ در این حوزه به شمار می‌آید افزود: اجرای طرح جامع شهری همدان در کنار طرح قطار شهری همدان یک اقدام بی سابقه در راستای توسعه کلان شهر همدان است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *