بارش ۹۶ میلی‌متر باران در همدان

غرب ایران -مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان از بارش ۹۶ میلی متری باران در سال آبی جاری خبر داد و گفت: از ابتدای مهر تا امروز ۹۶ میلی متر بارش در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۲ درصدی دارد.

منصور ستوده  اظهارکرد: در سال گذشته ۶۸ میلی متر و در بلند مدت ۷۳ میلیمتر بارش در استان همدان به ثبت رسیده بود که بارندگی‌های امسال نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد و نسبت به بلندمدت ۳۳ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ورودی سد اکباتان ۱.۳ مترمکعب در ثانیه است، تصریح کرد: حجم فعلی این سد ۱۳.۲۳ میلیون مترمکعب است که ۳۹ درصد حجم مخزن سد را شامل می‌شود و  ۰.۹۸ مترمکعب در ثانیه برای مصارف شرب همدان برداشت می‌شود.

ستوده با اشاره به ورودی سد آبشینه، خاطرنشان کرد: ورودی سد آبشینه ۱.۱۵ مترمکعب در ثانیه بوده که حجم سد ۲.۶ میلیون مترمکعب است که ۵۳ درصد حجم سد را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه ۶۶ درصد حجم سد شیرین‌سو پر است، ادامه داد: ورودی فعلی سد شیرین سو  ۰.۱۱۵ مترمکعب در ثانیه بوده و حجم این سد ۲.۹ میلیون مترمکعب است.

ستوده با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۲ درصد از حجم سد کلان ملایر آب دارد، یادآور شد: ورودی این سد ۱.۹ مترمکعب در ثانیه و حجم ۴۱.۲ میلیون مترمکعب است.

وی ورودی سد سرابی تویسرکان را ۰.۲ مترمکعب در ثانیه اعلام کرد و گفت: حجم سد سرابی ۵.۸ میلیون مترمکعب است که ۶۴ درصد آن آب دارد همچنین حجم سد شنجور رزن ۰.۹۹ میلیون مترمکعب بوده که  ۱۹ درصد از حجم این سد پر است.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *