حضور همدان در نمایشگاه ملی گردشگری

به گزارش غرب ایران  علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد:  برای همدان غرفه‌ای ۳۰۰ متری در نظر گرفته شده که ظرفیت‌های گردشگری این استان را به نمایش خواهد گذاشت.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان ادامه داد: استان همدان با حضور و مشارکت فعالان گردشگری از جمله جامعه هتلداران، شرکت سیاحتی علیصدر، شرکت تله‌کابین گنجنامه، دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی، انجمن سفره‌ خانه‌های سنتی و مجتمع‌های رفاهی بین راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، برند‌های صنایع‌ دستی و تعدادی از شهرداری‌ های استان حضور پررنگی در آن خواهد داشت.
خاکسار با بیان اینکه این نمایشگاه در تقویم سازمان جهانی گردشگری به ثبت رسیده است،گفت: در حال حاضر تبلیغات به عنوان یک سرمایه‌گذاری بزرگ در حوزه گردشگری محسوب می‌شود، بنابراین حضور در این نمایشگاه یک سرمایه تبلیغاتی برای گردشگری همدان است.
وی با بیان اینکه سال گذشته همدان یک سالن اختصاصی در اختیار داشت، افزود: با توجه به اینکه امسال فضای نمایشگاه کم است، سالن مجزا به همدان داده نمی‌شود.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *