مسدود شدن جاده گنجنامه – تویسرکان از یکم آذر

به گزارش غرب ایران ،سردار سلمان امیری,فرمانده انتظامی استان همدان در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: این تصمیم با همکاری پلیس راه و اداره راهداری گرفته شده است و به زودی عملیاتی می شود و شهروندان در صورت اضطرار می توانند از مسیر جایگزین استفاده کنند.

جاده همدان – تویسرکان از مسیر گنجنامه همه ساله از اواسط آذر به علت ریزش برف و نبود امکان برف روبی برای بازگشایی، عرض کم جاده، نداشتن شانه خاکی، وجود پرتگاه و پیچ های خطرناک بسته می شد و شهروندان به جای تردد از جاده گنجنامه – تویسرکان از مسیر جایگزین همدان – جوکار- تویسرکان استفاده می کردند.

او ادامه داد: یکی از مهمترین راهکارها برای پیشگیری از شیوع کرونا همراه کردن مردم با مصوبات وتصمیم ها،  با روش اقناع سازی مردم است.

فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: در صورتی که مردم به این باور برسند که ویروس کرونا کشنده و برای آن ها و خانواده هایشان خطر ساز است به طور حتم در اجرای مصوبات پیشگام خواهند بود.

سردار امیری گفت: یکی از مشکلات موجود در اعمال محدودیت های تردد، وجود خودروهای دارای پلاک غیربومی متعلق به ساکنان این استان است و تاکنون سه هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو شناسایی شده است.

او اضافه کرد: این در حالیست که طبق قانون مالکان خودرو در صورت تغییر محل سکونت باید در مدت زمان تعیین شده ای نسبت به حضور در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک و ارائه آدرس جدید محل سکونت اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان نیز اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت ورودی خودروهای شخصی با پلاک غیربومی و بالعکس در صورت مشاهده این قبیل خودروها از طریق دوربین ثبت تخلف یا توسط ماموران با کد ۲۲۷۷ ، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

سرهنگ علی فکری افزود: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز به دیگر شهرهای کشور و بالعکس ممنوع است در غیراینصورت فرد متخلف ۲۰۰ هزار تومان با کد ۲۱۸۱ جریمه می شود.

او بیان کرد: پلیس راهور برای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها درصدد ممانعت از ورود خودروها از محل پلیس راه تهران – همدان بود اما به علت نبود کمربندی برای تردد خودروهای ازمرکز کشور به سمت استان های غربی این ممنوعیت از سه راه فرهنگیان اعمال می شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دنیای امروز عصر دانش و گذار به سمت هوش مصنوعی و دنیای پیچیده دیجیتال است

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر لزوم برگزاری ایده بازار در دانشگاه‌ها، گفت: امسال در استان همدان متعهد شده‌ایم برای ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار شغل ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *