۱۴ هزار دانش‌آموز همدانی نیازمند گوشی هوشمند هستند

غرب ایران – مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۱۴ هزار دانش‌آموز در این استان از داشتن تبلت یا گوشی هوشمند محروم هستند که تلاش داریم در راستای برگزاری آموزش‌های مجازی، با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی، نیاز آن‌ها را برطرف کنیم.

محمد پورداود در شورای آموزش و پرورش همدان اظهار داشت: این تعداد دانش‌آموز از دهک‌های پایین جامعه هستند که تلاش داریم تا هفته آینده مشکلات آن‌ها را بررسی و برای رفع نیاز آن ها برنامه ریزی کنیم.

وی با تایید خبر جذب ۴۲ معلم از استان لرستان در همدان افزود: این تعداد معلم جذب شده در آموزش و پرورش همدان، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مناطق، نهاوند، ملایر و تویسرکان به کار گرفته شده‌اند.

وی اظهار داشت: شرایط به گونه‌ای هست که اگر این معلمان از استان بروند، کلاس‌های درس خالی می‌ماند.

پورداود تاکید کرد: در همدان هیچ فردی واجد شرایط نبود تا جذب شود و هیچ دستگاهی در استان در این رابطه تصرفی نداشته و خود مسوولان وزارت تصمیم گرفتند تا مشکل کمبود نیرو به اینگونه حل شود.

وی عنوان کرد: این تعداد نیروی جذب شده، نیروهای حق تدریس کد دار هستند و برای استخدام وارد همدان نشده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: بر اساس ماده ۶۷، افرادی که تا قبل از تاریخ ۲۶ مهرماه سال ۱۳۹۱ در آموزش و پرورش سابقه تدریس دارند می‌توانند به عنوان نیروی کار جذب شوند که حتی یک نفر هم در همدان این شرایط را نداشت و مجبور شدیم از ظرفیت سایر استان‌ها استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: برای سال تحصیلی جاری از تعداد یک هزار و ۲۷۳ نیروی پیشکسوت استان، از ظرفیت نیروی آموزشی نزدیک به ۹۰۰ معلم استفاده شده است.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *